Publicitat de guerrilla: benvinguts a la publicitat més creativa
20,00€ – 70,00€
Publicitat de guerrilla: benvinguts a la publicitat més creativa
20,00€ – 70,00€
Preu subjecte a les variacions
18-07-2024
Dates actuals del curs
De 10.00h a 14.00h
Hora subjecte a les variacions
Presencial
Subjecte a les mesures covid-19
Documentos
No documents foundDescripció
CURS PRESENCIAL
SESSIONS: 1 (DE 4 HORES)
HORES TOTALS: 4 HORES
ATENCIÓ: Aquest curs és presencial i requereix d’un pagament inicial de 20€ que seran retornats un cop s‘hagi comprovat l’assistència de l’alumne/a al finalitzar el curs. En el cas de falta d’assistència l’import pagat no serà en cap cas retornat.
La publicitat tradicional s’ha convertit en un mar de mediocritat. Pots escollir ser un peix mes o ser el tauró que lidera el teu sector.
Com deia Einstein, si busques resultats diferents no facis sempre el mateix. En aquesta formació busquem sortir de la zona de confort, trencar esquemes i veure com amb un pressupost econòmic pots posicionar-te com la immobiliària de referència de la teva zona i, el més important, penetrar a la ment del teu públic objectiu perquè et recordin i confiïn en tu quan vulguin vendre o comprar casa seva.
La publicitat de guerrilla és un conjunt de tècniques de marqueting que requereixen molt ingeni. Es basa en una comunicació, visual, disruptiva i d’alt impacte.
Et conformes sent un peix mes o vols ser el/la tauró que se’ls menja?
Aquest curs es realitza a l’Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona)
IMPORTANT FORMAT PRESENCIAL:
- A partir de les 10.15h no donarem accés a la formació a cap participant per garantir el bon funcionament del curs. Per tant preguem puntualitat.
- Només pot entrar una persona per usuari inscrit, per tant cada assistent s’ha d’inscriure amb el seu nom, cognom i correu electrònic. No es donarà pas a usuaris repetits.
- LES SESSIONS D’AQUESTS CURSOS D’ACTUALITZACIÓ I PERFECCIONAMENT NO ES GRAVEN.
Programa
- Què és la publicitat de guerrilla
- Beneficis de la publicitat de guerrilla
- Tipus de la publicitat de guerrilla
- Exemples de la publicitat de guerrilla
- Com aplicar-ho a la teva immobiliària
Professor
Júlia Parés
Soc llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques, tècnica en desenvolupament web i un màster en formació del professorat. CEO de l’agencia de marketing i comunicació EMOCIONA MARKETING, consultora, docent i speaker internacional.
La meva passió per la comunicació digital em porta a treure el màxim partit de les tècniques mes innovadores d’Estats Units. Creo la meva pròpia empresa al costat d’experts col·laboradors i nadius digitals, Poso en pràctica els resultats de la tecnologia d’avantguarda, els meus coneixements i els del meu equip per crear un nou concepte de màrqueting d’alt rendiment a l’abast de tots.
Aquestes son algunes de les empreses que han confiat en mi: Banc Sabadell, Endesa, Lacoste, Sanitas, gallina Blanca, Zurich, Asics...
Fa més de 10 anys que m’he especialitzat en el sector immobiliari en generar formules que portin a les immobiliàries a un altre nivell. Algunes de les marques per les que he treballat en aquests sector: Engel & Volkers, Apialia, Exp, ISM... i en especial immobiliàries locals de tot el territori.
Cronologia de la meva carrera professional:
Responsable, durant 7 anys, de la comunicació i relacions públiques de PIRENA, carrera de gossos de trineu, amb repercussió internacional. Dissenyo un pla de comunicació en línia que es manifesta com un gran encert. Assumeixo la relació directa amb patrocinadors com ara Sony, Banc Sabadell, Endesa, Toyota, Lacoste, Sanitas, Europcar, San Miguel, Helly Hansen, Gallina Blanca, RACC, entre altres, i amb les institucions públiques d'Espanya, França i Andorra que conformen el recorregut de la carrera. Més de 70 milions d'impactes mediàtics.
Continuo la meva experiència en el món de les agències de publicitat gestionant campanyes per a Zurich, Danone, Asics…
Després de diverses estades formatives a Londres, treballo i estudio a Austràlia (Universitat de Victoria) durant més d'un any. On mantinc la gestió de projectes en línia a distancia portant la comunicació del Centre de Teràpies Alternatives de Catalunya. Torno a casa i combino el Màster de Formació de Professorat fent classes en línia al grup de LS Dreams de Bèlgica de la Universitat Ramon Llull – La Salle i classes de màrqueting, publicitat i gestió d'empresa en l'Institut de Grau Superior IES Maremar.
Col·laboro voluntàriament amb Amnistia Internacional Espanya donant suport en temes de comunicació i disseny per a Amnistia Internacional Catalunya. En 2011 treball diversos mesos amb ells per a donar suport a la campanya Ioga Day en defensa dels drets de les dones i les nenes a Amèrica Llatina. Campanya de comunicació on i off line amb l'objectiu de captar fons (resultat: més de 30.000€).
La companyia MRW em recluta com Project-manager, adjunta a direcció, per a gestionar la seva Fundació amb la qual realitzo campanyes al costat d'UNICEF, Fundació Vicente Ferrer i Banc dels Aliments. Campanyes amb pressupostos pròxims als 100.000€.
La meva passió per la comunicació digital em porta a treure el màxim partit de les tècniques usades als Estats Units. Crec la meva pròpia agència de màrqueting Creatumarketing i després de 8 anys la reconverteixo en una agència molt més emocionant, potent i sostenible EMOCIONA MÀRQUETING.
Al costat d'experts col·laboradors poso en pràctica els resultats de la tecnologia més avançada, els meus coneixements sobre el sector REAL ESTATE i els del meu equip, per a crear un nou concepte de màrqueting d'alt rendiment i a l'abast de tots.